Contact
Vragen aan TIGT.nl? 
Het vragenformulier kunt u gebruiken om vragen te stellen of opmerkingen door te geven.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.


1 Veel gestelde vragen
1.1 Ik ben niet tevreden. Waar kan ik een klacht indienen? (nog nooit gestelde vraag)
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@xlhc.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ookmogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
1.2 Hoe kan ik maatwerk doorgeven?
U kunt bij een bestelling de gewenste maten altijd ingeven in het veld <opmerkingen>. Dit veld krijgt u te zien in het bestelproces.
Natuurlijk mag u ook mailen naar: info@tigt.nl
1.3 Waar zijn de mobiele afhaallocaties?
Wij komen gemiddeld eenmaal per week met een wagen naar de mobiele afhaallocaties. Meestak is dit bij een carpoolplek aan de snelweg. Wij nemen na een bestelling contact met u op voor overleg over het tijdstip van afhalen.
Neem contact op
* Verplichte velden